donderdag 31 januari 2013

Het aftellen....

Vandaag de allerlaatste klusjes nog doen voordat ik morgenochtend vertrek. Vanmorgen al op tijd de grijze manen laten kortwieken dus daar heb ik de eerste weken ook geen omkijken meer naar. Heb er enorm veel zin in om te gaan... heerlijk die vrijheid.  Het tijdsverschil met Nieuw Zeeland is 12 uur en het is er volop zomer. De laatste dagen is het er ruim boven de 25 graden dus dat is best wel heel lekker. Zaterdagochtend zal ik arriveren in Christchurch. Deze stad is vooral bekend omdat daar veel seismologische activiteiten zijn. Er zijn ongeveer 100 breuklijnen in de aardkorst.
Klik hier als je daar iets meer over wil lezen.

En wil je alvast genieten van een mooie track  dan hier een mooi  filmpje: http://youtu.be/khnD3ajxyzs

Als er internet is zal ik zal proberen regelmatig foto's en mijn belevenissen te posten.

Deze video kwam ik net tegen; volle maan komt op in Wellington, NZ

3 opmerkingen:

  1. ik wens je heel veel rust en genot, zal je volgen en n beetje meegenieten. Goede veilige reis en ik kijk vanuit de nieuwe wereld naar jouw mooie wereld. Kus Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is your blog open to followers? cant add you for some reason?
    Happy trip Zig and Em

    BeantwoordenVerwijderen