zaterdag 23 februari 2013

Zaterdag 23 feb.

Vandaag er een lui dagje van gemaakt. Vanmorgen een handwasje gedaan en mn slaapzak te luchten gehangen. Het was vanacht erg koud (5 graden maar) zodat ik met een long john geslapen heb. Heerlijk ontbeten in het plaatsje en daar liep ik Jolanda, die ik eerder een lift gegeven had, tegen het lijf. Zij ging vandaag met de bus naar "Milfort Sound" en vandaar uit een rondvaart maken over de gelijknamige fjord. Ik ga het morgen doen maar dan in de "Doubtful Sound"; een fjord die iets zuidelijker ligt. Hopelijk krijg ik dolfijnen en misschien ook walvissen en pinguïns te zien. Dat zou gaaf zijn.
Verder vandaag wat gelezen en nog wat informatie over de hutten, waar ik tijdens de Kepler Track verblijf, ingewonnen bij het Tourist office van het DOC. Weinig nieuws dus vandaag. Morgen ongetwijfeld meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten