vrijdag 1 maart 2013

Vrijdag 1 maart

Vanacht slecht geslapen; een of andere jodokus had het raam gesloten dus was het erg benauwd met zn 8en in een kamer. Dáárdoor zat ik al om 7 te ontbijten. Een uur later de deur uit voor het laatste stuk richting Kepler Car Park. Het vlakke pad liep grotendeels door bos en een klein stukje over "Wetland". Mijn knieënwaren de eerste anderhalf uur nog wel pijnlijk maar daarna voelde ik ze niet meer. Ze hebben de eerste 2 dagen toch meer te verduren gehad dan ik gedacht had. Dus ik had er al snel een stevig tempo in zitten en dat bleek ook wel want even over half 12 stond ik al bij de auto. M'n rugzak ingeladen en snel naar een camping gereden voor een lange hete douche. Daarna wat kleren gewassen en geluncht. De rest van de middag rustig aan gedaan; beetje gelezen, dagboek bijgewerkt en zo nu en dan een hazeslaapje ertussendoor. Vanavond na het eten nog wat yoghurt en fruit gekocht want ik moet toch wel het eea aanvullen. En straks....heerlijk vroeg naar bed. Morgen ga ik op mijn gemak naar Queenstown rijden  want daar moet ik op 3 maart de tickets voor de Routeburn Track gaan halen die voor mij een dag later van start gaat. Ik hoop dan op 9 maart de tocht volbracht te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten